.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ديدار جنجالي تيم‌هاي بسكتبال ذوب‌آهن اصفهان و بيم مازندران
در حالي كه بازي تا يك ثانيه مانده به پايان، 73 به 72 به سود تيم مازندران بود، بازيكنان تيم بيم خطايي بر روي بازيكنان ذوب‌آهن انجام دادند كه جريمه‌ي آن دو پرتاب پنالتي بود.تماشاگران خشمگين بابلي با مامورين يگان ويژه نيز به زد و خورد پرداختند كه دو نفر از آن‌ها با جراحت سنگيني مواجه شدند. اين دو تماشاگر بعد از دقايقي به بيمارستان ...
ديدار جنجالي تيم‌هاي بسكتبال ذوب‌آهن اصفهان و بيم مازندران

ديدار تيم‌هاي بسكتبال ذوب‌آهن اصفهان و بيم مازندران به جنجال كشيده شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايسنا ، در حالي كه بازي تا يك ثانيه مانده به پايان، 73 به 72 به سود تيم مازندران بود، بازيكنان تيم بيم خطايي بر روي بازيكنان ذوب‌آهن انجام دادند كه جريمه‌ي آن دو پرتاب پنالتي بود.

اوشين ساهاكيان، فوروارد تيم بسكتبال ذوب‌آهن با به ثمر رساندن هر دو پنالتي نتيجه را 74 بر 73 به سود ذوب‌آهن تمام كرد.

بعد از پرتاب‌هاي پنالتي، تماشاگران بابل كه جمعيت‌شان به 1000 نفر مي‌رسيد، از شدت خشم و اعتراض به داوري قصد ورود به داخل زمين و درگيري با داوران اين ديدار را داشتند كه با برخورد نيروي انتظامي مواجه شدند.

تماشاگران خشمگين بابلي با مامورين يگان ويژه نيز به زد و خورد پرداختند كه دو نفر از آن‌ها با جراحت سنگيني مواجه شدند. اين دو تماشاگر بعد از دقايقي توسط نيروي امداد به بيمارستاني در اصفهان منتقل شدند.

هواداران متعصب بابلي تا يك ساعت بعد از پايان بازي نيز در ورزشگاه ماندند و به پرخاشگري نسبت به تماشاگران اصفهاني و داوران ديدار پرداختند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 24 بهمن 1386
چرا در خبرهای شما همواره یک نوع ضدیت با بابل برداشت می شود ، تعداد خبرهایی که در مورد بابل است بسیار کم است آیا شهرستانی دانشگاهی و تاثیر گذار و با جمعیتی در حدود 500000 نفر خبری ندارد . در افکار خود تجدید نظر کنید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.